17:e Mars 2013 Söndag kväll

Sorry för den usla uppdateringen idag.
Vi har flängt lite hit och dit idag.
Först åkte vi till Stadium för att jag skulle köpa skorna blev inte exakt dom som jag la ut igår med dom är väldigt likt dom.
Det var ju reebok easytone ändå.
Liiiite dyrare men snygga som fan :)
Undrar hur mycket träningsvärk jag kommer ha efter morgondagen pass.
Sen så skulle J kolla efter ett par också men hittade inga.
Sen var vi och handla och sedan åkte vi ut en sväng till babbsan och C.o för att hälsa på :)
Trevligt trevligt!


Sen i morgon efter första passet måste jag ta mig till polishuset för att förnya mitt leg som går ut snart.
Sen ska jag hem och plocka lite i lägenheten om jag orkar ;)
Ville så gärna möblera om men det är inte så lätt med en stor soffa och ett tons skrivbord som tar upp nästan hela vardagsrummet :(
Får helt enkelt vänta till vi bor i hus ;)

Har ni haft en bra helg då? :)
Puss:love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0