18:e Mars 2013 Måndag

God eftermiddag :)
 
 

Då var ett jobbpass klart,har vart till polisen för att förnya mitt id kort också, hahaha kommer se ut som fan xD
Men aja förhoppningsvist får jag ett nytt kort till körkortet sen ;)
Hoppas jag!!
Sedan hunnit ringa körskolan för att boka om min halkbanan till en annan tid som J kan få vara med på.
Kände också att 8 på morgonen känns inte riktigt kul.
Har ju knappt vaknat då så man är väl fortfarande helt seg i skallen och då preseterar man ju inte lika bra.
Det har jag hunnit gjort idag än så länge + plockat lite i lägenheten och lekt med Turbo en stund.
 
Snart eller om ungefär en och en halv timme så är det dagispasset kvar.
Provade mina nya reebok idag på kontoret och allvarligt när jag tog av mig dom sedan när jag skulle sätta på mig mina vanliga skor och traska till polisen så kändes det i bakre delen av benen hahaha sjukt.
Ska ha dom nu på dagiset igen också så jag skulle inte bli förvånad om jag har träningsvärk i morgon bitti.
 
Men men man skulle ju få en fastare och mer tränad rumpa och ben så ska man vara fin får man lida pin ;)
Hahaha får se om det funkar det vet jag ju inte än.
 
Senare ikväll så har jag inte mycket planerat.
Funderar på om jag ska färga håret eller om jag ska vänta till helgen.
Tror nästan jag ska satsa på helgen.
Utifall det händer något.
 
Puuuuss:love:
 
 
Hahaha dom ser bra jäkla roliga ut underifrån sen hade inte jag räknat med att man blir minst 5 cm längre också,,,,kul när man redan är 180 :(
Bläääää!!!!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0