22:a Mars 2013 Fredag

Wiiiiiiie äntligen helg igen :D
Kul kul!
Har jobbat mitt första och enda pas på förmidagen och nu är jag fri till halv 5 :)
Sen blir det slappa slappa slappa men funderar på om jag ska försöka stå på crosstrainern en stund idag.
Hmm..kan ju alltid prova iallafall och se hur det känns, vill ju sätta igång med träningen och jag ska ju ändå kasta mig i duschen senare så ;)

Ja hörrni, vad händer i helgen för er? :)
Ska ni hitta på något kul?
Jag har ingen aning om vad jag ska göra faktiskt.
Har lust att hitta på något kul iallafall!
 
Nu annars har jag nyss fått i mig lite lunch och nu knaprar jag på lite vindruvor ;)
Funderar på om jag ska ta och vila en stund är faktiskt riktigt trött konstigt nog.
Sov riktigt bra så vet inte varför jag är så trött :/
 
Aja, jag försöker uppdatera senare ;)
 
Puss:love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0