25:e Mars 2013 Måndag

God eftermiddag ;)
 
 

Allt bra med er kära läsare idag? :)
Har jobbar mitt första pass för dagen och nu är det kvällspasset kvar bara,men innan det ska vi iväg och storhandla lite och sedan ska jag försöka få J till media markt för att köpa ett våffeljärn eftersom det är våffeldagen idag fick jag veta :D
Sjukt länge sen jag käkade det så det kan ju vara gott då ;)
 
Det är så sjukt fint ute så man skulle kunna vara ute hela dagen känns det som men det är dessvärre lite kyligt fortfarande om du inte står i solen :)
Skulle kanske tagit en promenad och sedan ta med kameran för att fota lite grann :)
Kan ju se om J är med på det ;)
Måste ju ta vara på solen när den väl är framme.
Eller hur?
 
Vad har ni för er idag då?
 
Puss:love:

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0