27:e Mars 2013 Onsdag

God morgon.

Skönt med lite sovmorgon så här på onsdagen.
Har ett pass vid tolv så ska inte sticka förrän om en timme.
Efter det passet åker jag med J hem.
Då slipper jag åka buss tillbaka ;)

Sen ikväll efter dagis passet kommer min lilla syster hit äntligen, kommer bli super kul!

Vi ska försöka komma ner till tatueraren i morgon för att se när vi kan boka tid och hur vi vill göra.
Längtar redan!

Ska försöka hitta på lite roligheter nu i helgen.
Vad har ni för planerat idag då?
Det sköna är ju att jag jobbar bara idag och i morgon wiiiiie!
Sen långledig ;)

Jag och turbo ligger och myser i sängen just nu.
Passar på nu när jag kan :)

Puss:love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0