28:e mars 2013 Skärtorsdagen

Jaha då var det snart färdig jobbat för min del :D
Har bara dagiset kvar nu sen är det leeeeeedighet som gäller ;)
Syrran är här nu också.
Hon kom igår kväll med tåget :D

Idag har jag jobbat två pass på dagen sen var jag och syrran ner till stan för att kolla med tatueraren om tid till våran tatuering :D
Iiiiiiiiih vi fick en tid på söndag båda två aaaaaaah!!!!!
Kommer inte kunna sova på lördag för att man kommer vara så spänd ;)
Men det kommer bli super bra hoppas jag ;)

I morgon ska vi se om Ikea har öppet något eller vad vi annars hittar på :)
På lördag blir det thun's iallafall en sväng :)
Kommer bli dunder kul!

Ni då vad har ni för planer för helgen?
Puss:love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0