4:e Mars 2013 Måndag

God eftermiddag :)
 
 

Jaha då börjar vi denna vecka med att ligga i soffan och sega eller ah rättare sagt vila så gott det går.
Hade chefen över nyss så han kunde hämta nycklarna till mina kunder som han fixat in ersättare till.
Men får nog lite mer sällskap sen då jag fick ett sms från Jenny som fråga om dom kunde komma över en stund.
Och det är klart man vill ha sällskap.
Speciellt om man ska ligga så här i en vecka minst.
SUCK!
 
Ja idag annars så ska vi iväg en sväng ikväll på en liten sak som vi håller på att fixa som jag dessvärre inte kan nämna här då en viss person kan läsa det.
Hihi!
Men sedan blir det en lugn kväll.
Kul med fint väder ute iallafall, mamma sa att jag skulle kunna gå ut och gå lite, det dumma är ju att jag kommer ju inte långt alls eftersom det fortfarande gör ont i magen när jag går.
Så skojja om att jag kanske ska haka på en pansionär som bor i närheten och låna någons rullator och hänga på :D
Fan man skulle ha haft en ju xD
Man känner sig ju som en 80 åring :P
Ja hörrni nu ska jag nog ta och slå på en film eller något och kura ner mig i soffan igen under täcket.
Myyys!
 
Puss så länge:love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0