5:e Mars 2013 Tisdag

God eftermiddag :)
 
 

Ligger som vanligt i soffan med täcke och kudde + turbo på brötet :D
Gosunge idag på riktigt.
Tror någon gillar att jag är hemma med honom hela dagarna.
Jag gillar det inte men han gör det.
 
Blir en lugn dag idag som vanligt inte mycket händer men ska man blir bättre så får man ta och vila så mycket som det bara går :)
Vill ju vara på benen så snart som möjligt.
 
Vad har ni för er idag då? :)
 
J är på på kurs idag med så han kommer nog inte hem förän vid 4 tiden idag igen.
Men han brukar ha med sig roliga saker med sig hem efter dessa kurser han får åka på ibland.
Sist var det Mini han var på och då fick jag ta ett datamus underlägg och en penna :D
Han ville ju kasta skiten eftersom han hatar Mini xD
Men men snabb som jag var så tog jag dom ;)
Hihi!
 
Saknar honom när man ligger så här hemma :(
Riktigt segt.
Man blir så jäkla sällskaps sjuk.
Så fort man får sällskap kan jag inte sluta babbla :D
Vi hade ju Jenny,micke och Elliot över igår på middag och hade inte vi varit tvungna att åka iväg en sväng så hade jag nog setat och babblat länge :)
 
Nu ska jag nog ta och slå på en film och vila lite.
Puss:love:
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0