6:e Mars 2013 Onsdag

God eftermiddag :)
 
 
 

Ja idag gäller det.
Ska ner till stan för att gå på Ristketta äntligen.
Eller ah kanske inte så suuuuuper kul att sitta över 3 timmar och lyssna men tur att man bara ska sitta eftersom jag fortfarande har ganska så ont i magen idag.
Funderar starkt på att beställa en taxi också just på grund utav att bussarna kör som idioter eller förarna rättare sagt och dom flyger verkligen över guppen.
Inte kul för min mage då.
Sen måste jag dessutom gå en bra bit också och det känns inte super kul :/
 
Så det får nog bli så :)
Ska kolla vad takpriserna ligger på.
 
Sen måste jag hem och fixa med lite samtal.
Bl.a med sjukhuset där jag låg.
Skulle behöva några fler dagar att få ta igen mig.
Känns inte som att magen är redo för att jobba just nu :(
Inte kul för jag känner mig redo men så fort man rör på sig mer än man kan så gör det as ont.
 
Vill ju liksom jobba håller på att bli galen här hemma :(
Aja det är som det är.
 
Ni får önska mig lycka till på Riskettan och hoppas jag klarar mig igenom hela föreläsningen ;)
Puss:love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0