8:e Mars 2013 Fredag

God morgon :)

Har sovit som en kratta i natt så är fortfarande sjukt seg.
Fick ett medelande från chefen också tidigt att tjejen som skulle ta mitt pass idag var sjuk så var tvungen att ringa till kunden och säga det.

Sen har turbo velat gosa med mig halva morgonen nu sen J åkte till jobbet tidigt igen.
Så nu är det bara åter jag och turbo några timmar tills Camilla kommer hit och lånar micron :)
Men innan hon kommer hade jag tänk att jag ska ta och duscha först så jag har det gjort :)
Men kul med sällskap även om det bara är någon timme :)

Sen måste jag packa en del och sedan senare åker vi.

Hur ser er helg ut då kära läsare? :)
Puss:love:


Så här brukar vi se ut på morgonen turbo och jag xD
Sorry för det nyvakna trollet till höger :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0