Ingen spruta...

Hahaha vetrinären hade sagt fel åt Ingemar om tiden så när vi kom hade dom stängt xD
Så det blev ingen spruta till Musse men dom håller på att montera kattluckan nu iallafall ;)
Stackars Musse som får vara mitt ibland trädamm och sågar, han lär ju vara halv döv, jag är nog nu halvt döv också ;)
Mer än vanligt!
 
Snart så kommer Jenny & C.o hit också :)
Kommer bli kul!
 
Sen ska jag försöka få övningsköra hem igen.
Gick as bra att få övningsköra J´s audi.
Det dumma var bara att tvåans växel inte ville lägga i när jag skulle växla men det hade hänt efter att dom fixat med avgassytemet tidigare så J hade upp bilen på lyften och rätta till problemet så nu ska det vara fixat igen :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0