Ömt!

Efter att jag kommit hem från Riskettan så har magen vart riktigt öm just på grund utav att vi alla som var på kursen fick gå en bra bit till själva lokalen.
Och jag och min mage gilla ju inte det.
Så har nu hemma legat och vila mig lite.
Det är ju självklart bra att jag är ute och rör på mig så det blir bättre och bättre men jag tog nog i lite för mycket när jag väl var ute.
Ska nog bara ta lite kortare promenader som senare blir lite längre.
Kan ju börja med att gå husen runt här och sen upp igen och sedan lite längre dagen efter t.ex.
Så det ska jag göra i morgon :)
Ett varv runt lägenheterna här.
 
Alltid bra med frisk luft också :)
 
Jäkla tjockis katt man har.
Speciellt trevligt att ha hans ässsss i mitt fejs nästan :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0