Packar!

Håller nu på att packa ner allt i min sportbag som ska med till Falun :)
Jonas blir nog dessvärre den som får bära den sen ;)
Hihi!
Blir nog så att jag tar med mig datorn till dalarna så jag kan blogga lite bättre.
Sen om jag får tid över till det är nog en annan femma :D
Men jag ska försöka ;)
 
Innan dess måste jag försöka rensa kattlådan också så turbo har det rent och frächt när vi är borta.
Min lilla gris, skulle vilja ta med honom men han mår så illa när han åker bil :(
När han var liten gick det hur bra som helst men sen när han blev äldre mådde han bara sämre och sämre.
Vi kan knappt åka ut till pappsen på landet med honom förän han mår illa och vi måste stanna efter vägen så han kan få komma ut och spy :(
Inte kul för stackarn.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0