Sova sova...

Har haft världens jävla huvudvärk halva kvällen :(
INTE KUL!!!
Tagit en värktablett så får se om det går över nu, annars hoppas jag sova botar det.

Men i morgon är det dags att sticka till Falun för att fira min älskade pappa som fyller hela 60 ;)
Herregud vart tog tiden vägen??
Han ska ha öppet hus hela helgen så det blir nog bra, kan nog försöka hjälpa han så gott det går.
Tog bort den sista plåster lappen nu från naveln och kan säga så mycket att det ser inte trevligt ut under tejpbitarna :S
Uuuuuusch!!!!

Nej nog om det,,,,
I morgon ska jag försöka packa lite saker som vi ska ha med och sedan duscha.
Men det gör jag nog på morgonen :)
Sen när älsklingen kommer hem blir det äta lite och sedan sätta sig i bilen och åka till mormor och morfar.
Så otroligt skönt att dom bor i vårt gamla hus för då kan jag hälsa på dom samtidigt som det är lättare att sova över där då det finns mer plats ;)

Sov gott sötnosar :love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0