14:e Maj 2013 Tisdag

God sjuka morgon!
 
 

Har inte bloggat sen fredags men har haft så kul uppe i Falun och sedan i söndags kväll började jag må ganska dåligt efter dagispasset jag hade.
Sedan måndagen så mådde jag uruselt så låg som en klubbad säl halva dagen.
Feber som inte vill gå ner och sedan ett par svullna halsmandlar.
INTE KUL!!!
Andra halvadagen så fick jag möta upp min underbara vän Erika.
Satt och pratade i kanske 1,5 h men det var skönt att få komma ut i friska luften.
Skönt att få träffa henne igen.
Skönt att få krama om henne ordentligt efter olyckan hon var med om.
 
Sedan resten av dagen så låg jag bara i soffan tills J fick mig att ta mig en promenix till affären med honom  för att handla det nödvändigaste och lite skit för min hals.
Så därför har jag inte uppdaterat något.
Ska försöka bättra mig nu.
Är hemma idag igen nämligen vilket jag inte hade räknat med.
Var verkligen 99% säker på att det skulle vara bättre idag, men huvudet kändes tyngre och febern var fortfarande kvar samt halsen igentäppt.
Nu börjar halsen släppa en aning men huvudet är fortfarande lika tungt och febern ligger till en viss del kvar tror jag.
Man får helt enkelt leva på glass och hinka te.
 
Ja hörrni nu vet ni det, jag ska gå och göra lite mer te nu.
 
Puss 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0