24:e Maj 2013 Fredag

God eftermiddag :)
 
 

Har varit vaken sen klockan 9 i morse och då hade jag sovmorgon.
Börjar inte förän halv 5 idag så tänkte att jag skulle kunna få sova ut men det gick tydligen inte.
Idag ska jag och J ut på lite ärenden innan jobbet + att det blir bio ikväll ;)
Fast and Furious 6 ;)
Sitta och dreggla lite över Dom!
 
Sen blir det storhandling idag också så vi har lite att göra.
Sen hade jag tänkt måla garderoberna ute i hallen vita eller som J vill "tunnt vita" så själva ådrorna från träet syns igenom :P
Hihi!
Aja vi får se hur det blir.
Nu ska jag ta och fixa lite lunch och sedan kommer Camillis hit och äter också. 
Eller rättare sagt lån av micron ;)
 
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0