2:a Maj 2013 Torsdag

Ja vilken dag vi hade igår.
Grillade hos pappa.
JÄTTE GOTT!!!
Sen efter maten tvingade J både mig och pappsen ut på promenad.
(Han hade då kommit hem innan vi började grilla så han käkade med oss. )

När jag skulle tvätta bilen igår så omsorgsfullt eftersom hon behövde ett bad så höll jag på att schamponera in henne med en svamp och kom till bakluckan där jag hade vart duktig nog att vinkla ut torkabladet så man skulle komma åt bättre runt den med svampen.
Jag tog då under själva bakluckan på listen och skulle ta lite högre upp och åt sidan tror ni inte jag går rätt in i torkabladet med ögat före???
Kan säga en sak det gjorde FÖRBANNAT ONT!!!
Trodde först jag blivit halvt blind då jag inte såg något men sedan började det göra mer ont under ögat.
Tvättade klart bilen och sen gick jag in för att kolla hur det såg ut.
Jojomänsan hade visst ett sår under ögat och det enda jag tänkte på då var "fan om det blir blåtira under ögat sen"!

Mycket riktigt det börjar komma mer och mer mörkt under ögat ser jag idag när jag vakna.
(Nej det är ingen vanlig mörk ring under ögat som man kan ha ibland utan hela detta är ett lätt blåmärke som jag håller tummarna att det inte blir värre med.)

Hoppas min concealer täcker bra ;)
Skitbil!!

Nu annars ska jag ta och hoppa in i duschen och hoppas jag inte slår ihjäl mig ;)
Skulle bara fattas det eller något brutet ben.
Sen är min olycka komplett.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0