6:e Maj 2013 Måndag

Nu är jag här inne igen äntligen efter en stunds vilade från bloggen ;)
Sorry!
 
Man blir så sjukt förvirrad efter förra veckan efter ledighet mitt i veckan och det blir ju dessutom en sån dag till denna vecka på torsdag.
Det sköna är att jag faktiskt är ledig tors och fredag då på grund av att jag flyttat det långa dagispasset tills på söndag då jag och J ska åka till Dalarna på fredag efter att han slutat jobbet :)
Kommer bli kul ;)
Så då tar jag passet sen när jag kommer hem bara på söndag.
 
Nu idag annars har jag jobbat som vanligt så inget nytt så direkt :)
Nu så här på kvällen tar vi det bara lugnt i soffan och ser på tv.
Jobb dag som vanligt i morgon.
Då ska Turbo få sin årliga vaccination.
Stackarn.
Eller jag tycker nog mer synd om vetrinärerna som måste handskas med honom.
Vi får ta med en godis åt han och försöka "muta" honom ;)
 
Nej hörrni nu ska jag nog ta och träna lite teori ;)
Puss
 
Efter att ha fyllt i tatueringen så är jag sjukt nöjd nu vankas det en till sen någon gång ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0