8:e Maj 2013 Onsdag

God morgon (eftermiddag )
 
 

Skulle egentligen ha jobbat idag i två timmar på förmiddagen men fick ett sms av kunden att barnen var hemma och sjuka idag så det skulle vara bättre att ta tiden nästa vecka istället.
Lite tråkigt men sen fick jag veta att dom skulle vilja utöka deras städtid istället för två gånger i månaden alltså varannan vecka till varje vecka :D
Wiiiie!
Det är ju super kul för min del för då betyder det mer timmar och mer betalt i lön :)
 
Så jag fick vara ledig idag och så får jag bara ta dagispasset sen.
Dom skulle dessutom stänga vid 3 idag så jag kanske kan smita dit lite tidigare.
Men nu hade jag och J tänkt knata ner till stan för lite lunch ;)
Men först måste Tessan sminka sig och göra sig i ordning.
 
Puss så länge :)
 
(Ja sorry för den osminkade bilden men kolla håret håller sig fortfarande sen jag tog vågtången igår)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0