Bilder från Falun

Vi var ju som sagt i Falun i helgen och var bland annat i min fasters sommarstuga på lördagen.
Hade det riiiiiktigt bra :D 
När vi promenerade runt sjön som ligger i närheten av hennes stuga hittade vi en huggorm vid sidan av vägen som vi verkligen trodde var död för han rörde inte på sig överhuvudtaget.
Till sist när pappa petade på den med en pinne så räckte den ut tungan och då var syrran min hundra meter före oss andra på vägen.
Hahahah!
 
Sedan på söndagen innan vi åkte hem igen till Uppsala så grillade vi med mormor, morfar, mamma och mats.
Riktigt gott!
 
Jag och J gick runt byn på lördag kvällen och fotade lite och jag menar vem skulle inte må bra av att se denna utsikt på sommaren :)
 
Sedan när vi tog oss en sväng ner till tjärnen som ligger nedanför mormor och morfars hus så såg vi denna krabat. :)
(en bäver ni som inte ser det ;) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0