Bilnörden igång igen

Åååh vad man skulle vilja ha lite pengar för att först kunna ta körkortet men sedan att kunna köpa världens vrålåk ;)
J har verkligen förstört mig när det gäller bilar.
Var verkligen inte ett dugg intresserad förut men nu så är jag intresserad som sjutton, så fort jag ser en Dodge ram ute på vägarna så smälter jag (Absoluta MÅSTE ha bilen) :D
Viiiiiiiill så gärna ha en!!!!
Kan inte någon ge mig en hihih? :D
 
(Helst ska den ju vara upphöjd, då blir dom sådär extremt maffiga ;) )
 
Men sedan en dröm som kommer däremot vara ännu svårare att kunna nå är att äga en Audi R8 ;)
Det skulle vara riiiiktigt nice!!
Då är jag den lyckligaste i världen ;)
 
 
(Bilder tagna från google)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0