Dålig uppdatering!!

Har verkligen haft fullt upp med både syrrans besök och med jobb så har inte haft tid att uppdatera något vidare på ett tag.
Men nu så har jag en lite lucka där jag bara tar det lugnt.
Passar på då ;)

Är ute hos pappa ensamma och tvättar bilarna och sedan hade vi tänkt grilla lite också jag och J.
Tog med lite gott ut hit.
Pappsen är hos sin syster så vi har huset för oss själva.
Sen senare har vi inget speciellt för oss utan det blir en lugn härlig ledig onsdag.

Ni då kära läsare hur mår ni idag.
Bakfulla??
Vi hade en lugn Valborg.
Var hemma hos Jenny, Micke och Elliot en sväng igår och hälsa på en stund och sen senare åkte vi hem till babbsan och Uffe för att se vad dom hade för sig.

Ja annars i morgon så händer det grejjer.
Jag ska följa med J upp till Lunda för att köra konbana med audin.
Någon hade fått hyra banan så då ska J passa på att köra skiten ut bilen.
Så jag ska få tillfälle att foto lite schyssta bilder på bilen in action ;)
Så det kommer bli kul :)

Nej hörrni nu är det min tur att få tvätta min feta pärla till bil ;)
Hon behöver också få sig en dusch!

Puss

Lite fika innan maten sitter inte helt fel ;)


Kommentarer
Postat av: Sarah Moberg

hej :) precis dragit igång en ny Veckans Blogg. om du vinner blir du länkad på startsidan i en hel vecka. vinnaren annonseras på söndag natt, var med vettja ;) annars är jag öppen mot bloglovin-byten :)

kram S

2013-05-01 @ 15:03:14
URL: http://sarahmoberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0