Jävla töntar!!!

Guuuuud vad jag känner att jag måste få ut detta.
När jag och J skulle ta oss en varsin macka på Subway härom veckan så tog vi en coca cola flaska att dricka där det nu står Sveriges vanligaste namn på.
J frågade mig om jag hade hört om bråket om "mohammed" namnet inte får vara med på loggan som dom andra namnen.
Men va fan är det att bråka om Mohammed är ju INTE ETT SVENSKT NAMN!!!!!
Hur svårt är det att fatta????
Jag är INGEN rasist men visst det finns en hel del mohammed som bor i sverige men det är fortfarande inget svenskt namn!!!!
Så "GET OVER IT!!!!"
Mitt namn är ju inte ens med, ni hör inte mig bråka om det.
 
Någon mer som tycker hela bråket är så otroligt fjantigt??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0